Esimesed sammud

Samm-sammult juhend uue SmartBroni saidi esimeseks seadistamiseks. 

1. Logi sisse admin-osasse

Sinu saidi aadress, admini kasutajanimi ja parool saadetakse Sulle pärast liitumise vormi täitmist

admin login

2. Lisa teenuste grupid

Teenuste grupid (või rühmad) võimaldavad teenuseid kliendi online broneerimise vaates visuaalselt eraldada. Kui teenuseid on vähe, tee ainult üks grupp. 

Lisa teenuste grupid

3. Lisa teenused

Lisa teenusele nimetus, ajaline kestus ja hind. Hind võib ka puududa. Kirjeldust näidatakse kliendi vaates lisainfona. Kui sul on kodulehel teenuse kohta olemas pikem kirjeldus, siis saad lisada ka lingi selle aadressile.

Lisa teenused

4. Lisa töötajad või ruumid

Lisa teenuseid pakkuvad töötajad. Töötajate asemel võivad olla ka ruumid, kabinetid, rajad, boksid, jne.

Eri värvikoodid aitavad töötajaid admini kalendris paremini eristada – iga töötaja broneeringud on seda värvi.

Igal töötajal on oma töögraafik. Siin lehel saab seadistada regulaarset töögraafikut (iga nädal ühesugune), ebaregulaarse graafiku (iga nädal erinev) juhendit vaata siit.

Igale töötajale saab lisada oma foto või valida sobiva profiilipildi siit valikust.

Lisa töötajad

5. Lisa töötajale teenused

Igale töötajale saab omistada just tema poolt pakutavad teenused. Muidugi võib sama teenust pakkuda ka mitu töötajat.

Lisa töötajale teenused

6. Säti paika firma nimi ja muud andmed

Säti õigeks firma üldised andmed ja lahtiolekuajad. Soovi korral saad suunata kliendivaates päise logo oma veebiaadressile või Facebook-lehele, aga välja võib ka tühjaksjätta.

Sätted

7. Muuda õigeks e-maili aadressid

Asenda demo@smartbron.ee meiliaadressid enda salongi üld e-mailiga. Sellele e-mailile liiguvad kõik broneerimise teavitused.

E-maili aadressid

8. Vaata üle kliendivaade - kas kõik on korras?

Kliendivaates peavad  nüüd töötajad ja teenused  ilusti näha olema. Tee üks test-broneering ja veendu, et saad admini e-mailile selle kohta automaatse teavituse.

Vaata üle kliendivaade

Töögraafikute seadistamine

Töögraafikute loogika on paindlik ja suunaga üldiselt detailsele: salongi lahtiolekuajad (Seaded lehel) > töötaja isiklik regulaarne töögraafik (Töötaja lehel) > ebaregulaarne graafik admin-kalendris, eri päevad ja eri kellaajad.

Siin lehel on juhend kuidas seadistada erinevaid töögraafikuid:

  1. Ettevõtte/salongi lahtioleku ajad
  2. Töötajate isiklikud tööajad, mis on samad igal nädalal (regulaarne graafik)
  3. Töötajate isiklikud tööajad, mis on igal nädalal erinevad (ebaregulaarne töögraafik)

1. Salongi/ettevõtte lahtiolekuajad

Siin saad määrata, millal on salong avatud ja kui pikalt ette kliendid saavad aegu broneerida

Lahtiolekuajad

2. Töötaja regulaarne graafik (sama igal nädalal)

Igale töötajale saab määrata isikliku graafiku, mis on sama igal nädalal. Klient saab töötaja juurde aegu broneerida ainult tema graafiku aegade piires.

Töötaja regulaarne graafik

3. Töötaja ebaregulaarne graafik (igal nädalal erinev)

Vali admin-kalendris nädala vaade. Vali töötaja kelle töögraafikut hakkad sisestama.

Ebaregulaarne graafik #1

3. Töötaja ebaregulaarne graafik - samm 2

Lisa töötaja kalendris broneeringud nimega KINNI (võib ka jätta tühjaks või kasutada muud sõna). Määra kellaaja vahemik, mil töötaja graafik on kinni.

Kui soovid sulgeda tervet päeva või mitut päeva korraga, kliki sisse "terve päev" ja vali kuupäevade vahemik.

Ebaregulaarne graafik #2

3. Töötaja ebaregulaarne graafik - tulemus

Admin-kalendris on näha terve nädala graafiku vaade, vajadusel liigu edasi järgmisse nädalasse või vali aktiivseks teine töötaja, kelle graafikut sisestada.

Broneerimise ajaaken

Kui kasutate peamiselt ebaregulaarset graafikut, siis on mõistlik üle vaadata ka aeg kui kaua ette lubate klientidel broneeringuid teha. Admin > Seaded lehel saate seda aega ise määrata. Vaikimisi aeg on aasta, aga saate panna nt 1 kuu või 2 nädalat. Sisesta väärtus päevades:

Ebaregulaarne graafik #3

Facebooki Broneeri nupp

Kuidas lisada ettevõtte Facebook lehele "Broneeri kohe" nuppu

1. Mine FB lehe admin-vaatesse

Mine oma Facebook lehe admin-vaatesse. Paremal ülal vali sinise nupu juurest "Edit button"

Edit button

2. Nupu ikooni valik

Avanevas nupu muutmise aknas vali kas "Contact Us" või "Shop Now".

 

(Alates 2021a algusest ei luba Facebook nupu "Book Now" külge enam omaenda veebi aadressi panna, nii et "Book Now" nuppu ei saa kahjuks kasutada.)

Book now

3. SmartBroni aadressi lisamine

Järgmises aknas lisa oma SmartBroni kliendivaate aadress, mis sulle e-mailiga saadeti (nt https://sinine-salong.smartbron.ee)

Lisa link

4. Vaata tulemus üle

Testi, kas lisatud nupp töötab nagu peab - sellel klikkides peab avanema sinu ettevõtte SmartBroni kliendivaade, kus klient saab teha online broneeringuid.

Broneeri nupp

SMS-meeldetuletuste seadistamine

Kui te soovite esimest korda SMS-ide saatmist kasutusele võtta, palun andke meile oma soovist märku kirjutades info@smartbron.ee.

Saatke meile SMS saatja nimi, mida soovite kasutusele võtta. Arvestage, et:

  • nimi võib olla max 11 tähemärki
  • nimi võiks olla pigem ettevõtte nimi ja mitte ainult isiku nimi. Kuna lühikoodiga SMS-ile ei saa kliendid otse vastata, siis võib isiku nimi (nt "Anne") smsi saatjana tekitada segadust. Parem on näiteks "Anne salong"

Seejärel me taotleme SMS-saatja nime SMS teenusepakkujalt, kes tavaliselt teostab selle ühe tööpäeva jooksul.

Edaspidi saate SMS-teavitusi soovi korral igal ajal peatada ja uuesti alustada, rohkem meiepoolseid samme teha ei ole vaja. 

1. SMS-meeldetuletuste hind

Et prognoosida kui suureks võib kujuneda SMS-sõnumite saatmise teenustasu, vaata admini aruannet "Broneeringute arv veebist ja administ kuude kaupa". Ühe SMS-sõnumi saatmise hind on 0.07€, käibemaksu ei lisandu.

SMS-meeldetuletuste hind

2. SMS seaded

Admin > Seaded lehel saad määrata, mitu tundi enne broneeringu algusaega teavitusi saadetakse ja kirjutada SMS-sõnumi sisu. Tekstis asendatakse õigete väärtustega muutujad: :KUUPÄEV (broneeringu kp)
:KELL (broneeringu algusaeg)
:NIMI (kliendi nimi) :TÖÖTAJA (teenust pakkuv töötaja nimi)

SMS seaded

3. SMS info broneeringu vaates

Pärast SMS-de sisselülitamist ilmub iga broneeringu juurde info, millal SMS saadetakse või ära saadeti.

SMS info broneeringu kohta

4. SMS aruanne

Admin aruandes on näha jooksvat seisu saadetud SMS-sõnumitest. Detailset SMS-ide nimekirja näed lingi "väljavõte" alt.

SMS aruanne

Kalendri lisamine oma mobiiliekraanile

Kuidas lisada admin-kalendrit oma mobiili nii, et iga töötaja pääseks kiirelt ligi omaenda personaalkalendrile. Tegevust peab tegema iga töötaja oma mobiilis ühe korra.

1. Tee töötajatele admin-kontod

Kui sa ei ole seda seni veel teinud, tee igale töötajale ka omaenda admin-konto, siis ta saab oma personaalkalendrit mugavalt seadistada. 

Admin-kontosid saab teha piiramatul hulgal.

admin login

2. Personaalse kalendri vaade

Iga admin saab enda jaoks paika sättida personaalse kalendri vaate. Näiteks kui juuksur Liisa logib oma kontoga sisse ja lülitab aktiivseks ainult omaenda kalendri, siis see jäetakse meelde ja hiljem tagasi tulles näidatakse talle viimast vaadet. Personaalkalendris lülita ka sisse nädala vaade.

admin login

3. Ava oma personaalkalender mobiilis

Ava mobiilis brauser (Androidis Chrome, iPhone-s Safari), sisesta oma SmartBroni saidi aadress ja logi admin-osasse oma kontoga sisse. Peale sisselogimist näidatakse esimese vaatena alati sinu kalendrit. Aadressiribale tekib aadress https://sinu-salongi-nimi.smartbron.ee/admin/calendar.php

 

 

admin login

4. Lisa kalendri link oma mobiili ekraanile

Android:

Vali brauseri menüüst "Add to homescreen" ja lisa SmartBroni link oma mobiili ikoonide sekka.

iPhone /iPad:

Vali kõigepealt alläärest Share nupp ja seeejärel menüüst "Add to homescreen":

admin login
admin login

5. Kasuta äpi ikooni kalendri vaatamiseks

Edaspidi saab iga töötaja oma SmartBroni kalendrile kiiresti ligi kasutades äpi ikooni mobiilis.

admin login

Paku kliendile mugavust

Võida uusi kliente

Tee oma elu lihtsaks

Vali soodsaim lahendus

SmartBron

Lihtsaim ja soodsaim broneerimissüsteem Eestis

 

Kontakt

Üldinfo: info@smartbron.ee

Kasutajatugi: support@smartbron.ee

SmartBron OÜ
Reg. nr 12419224